Steun het museum

SCHENKEN, NALATEN of SPONSORING

Elke bijdrage, groot of klein, biedt Museum W de kans te blijven investeren in onze collecties — door het doen van aankopen en restauraties. Maar het verstevigt evenzeer de basis voor het maken van relevante en bijzondere tentoonstellingen of speciale projecten.
Museum W ondersteunen is daarom ook mogelijk in de vorm van een schenking, een nalatenschap of sponsoring.

Binnenkort volgt hier meer informatie over de fiscale aspecten en procedures van (periodiek) schenken en/of nalaten. Wil je nu hierover alvast wat meer weten, dan kun je vrijblijvend met ons contact opnemen.
Ook gaan we graag het gesprek wat we in geval van sponsoring voor elkaar kunnen betekenen. Wij zien je mail met plezier tegemoet.

Interessant! ik stuur een berichtje

ANBI Status

Museum W is juridisch geen aparte rechtspersoon, maar een nevenvestiging van de gemeente en de gemeente is van rechtswege al een ANBI.
Lees er hier meer over.