Joyce Overheul - Sending Thoughts and Prayers

Van 25 november 2023 t/m 14 april 2024 is in Museum W in Weert Sending Thoughts and Prayers van kunstenaar Joyce Overheul te zien. Overheul toont in deze tentoonstelling wandkleden op groot formaat, knuffelobjecten, vaandels en installatiekunst.

Het werk is een humoristisch commentaar op onderwerpen als ongelijkheid, seksisme, emancipatie en machtsrelaties. Overheul maakt daarbij bewust gebruik van textiel en ambachtelijke handwerktechnieken. De vrolijke kleuren en zachte materialen in het werk vormen een scherp contrast met haar politieke boodschap.

Perskit
Via de WeTransfer link hieronder kunt u het persbericht en persafbeeldingen downloaden.

PERSKIT

Persfoto's tentoonstelling door Peter Cox

Voorwaarden
Voor het gebruik van het beeldmateriaal gelden de volgende voorwaarden:

• Vermelding van de juiste credits is verplicht
  • De naam van de fotograaf dient te worden vermeld, indien aangegeven
  • Wat betreft de foto's van Sending Thoughts and Prayers geldt het volgende:
    • Naamsvermelding Museum W, Joyce Overheul en fotograaf is altijd verplicht.
    • Bij geen naamsvermelding van het toegestuurde beeldmateriaal en bij gebruik van het beeldmateriaal wordt er alsnog een factuur gestuurd.
    • Toegestuurde beelden mogen nooit doorgegeven/verkocht aan derde, dit gaat altijd via Museum W.
  • Duplicatie en commercieel gebruik zijn niet toegestaan.

Liever live contact?
Bel met Joyce van Cruchten, medewerker Marketing & Communicatie