Overzicht tentoonstellingen

werk van Ronald Zuurmond

Vertrokken Onbekend Waarheen
20.10.24 - 23.03.25

In het najaar staat een tentoonstelling rondom het thema Memento Mori gepland. In de tentoonstelling is werk te zien van verschillende kunstenaars die allemaal reflecteren op de tijdelijkheid en vergankelijkheid van het leven.

schilderijen van Bas Steens

Bas Steens: Atacamagic
20.10.24 - 23.02.25

Deze animatiefilm is van 20 oktober tot en met 23 februari 2025 te bewonderen op de videoschermen in de gouden gevel van Museum W.

Wim Konings - studie

800 jaar stigmata
14.09.24 - 16.02.25

In de Raadzaal van Museum W worden kunstwerken uit de religieuze collectie en hedendaagse kunst getoond waarin de stigmatisatie van de heilige Franciscus centraal staat.

Macht en Pracht

Collectiepresentatie

In onze collectiepresentatie leg je een cultuurhistorische route af langs belangrijke levensthema’s waarmee ieder mens, ongeacht wie je bent of waar je vandaan komt, mee te maken heeft of krijgt.