Vrijwilligers gezocht

Wij zijn op zoek naar mensen die gastvrijheid hoog in het vaandel dragen.

Museum W is een plek waar de menselijke maat centraal staat. Een museum waar alles draait om de bezoeker, de partner, de gast. Als vrijwilliger zorg je voor een persoonlijk ontvangst van het publiek, het geven van informatie en het toezicht houden op de veiligheid van de bezoekers en de tentoongestelde kunstwerken.

Bij de balie van Museum W krijg je te maken met kassawerkzaamheden en het uitreiken van informatie zoals folders, speurtochten en tablettours. Ook is de balie vanaf 1 april informatiepunt van VVV Weert. Voor alle werkzaamheden krijg je de benodigde trainingen en persoonlijke begeleiding.

Je werkt samen met andere vrijwilligers, die al meerdere jaren actief zijn als toezichthouder. In een prettige werkomgeving, onder begeleiding van een medewerker van het museum. De afspraken worden vastgelegd in een vrijwilligersovereenkomst, waarin zowel het takenpakket, de vrijwilligersverzekering en de waardering -o.a. jaarlijks uitstapje, trainingen, barbecue, kerstattentie - zijn opgenomen.

Interesse in vrijwilligerswerk bij Museum W?

Het museum is geopend van dinsdag tot en met zondag van 11.00 – 17.00 uur. De ochtenddienst is van 11.00 – 14.00 uur en de middagdienst van 14.00 – 17.00 uur. Heb je belangstelling en ben je bereid om minimaal één dagdeel in de week en/of het weekend actief te zijn voor Museum W? Dan ben je van harte welkom voor een kennismakingsgesprek. Neem hiervoor contact op met Cindy Denessen (c.denessen@weert.nl). Telefonisch kun je haar bereiken op (0495) 531 920.