Steun het museum

Vrienden heb je nodig!

VRIENDENKRING

Vrienden heb je nodig. Om je ondersteund te voelen, om bijzondere momenten mee te vieren, om je blik te verruimen en passies mee te delen. Dat geldt ook voor Museum W. Betrokkenheid bij wat wij willen realiseren in én met het museum is belangrijk voor ons. Wij zien onze Vrienden eveneens als ambassadeurs, die de verhalen van Museum W graag verder vertellen.
Als vriend van Museum W lever je straks een belangrijke bijdrage aan onze activiteiten, tentoonstellingen en aankopen voor de collectie. Daar zijn we blij mee en daarom kun je als vriend in de toekomst ook van een aantal aantrekkelijke voordelen genieten als dank voor je steun. Denk onder meer aan:

• gratis toegang tot Museum W
  • previews
  • expertlezingen
  • minimaal vier keer per jaar een informatieve digitale vriendennieuwsbrief.

Draag je Museum W een warm hart toe? Ben je geïnteresseerd in cultuurhistorie en kunst? Dan hopen wij je binnenkort als Vriend van Museum W te verwelkomen. Dit jaar wordt de Stichting Vrienden van Museum W weer nieuw leven ingeblazen.
Heb je hier ideeën over, wil je een bijdrage leveren of wil je graag meer informatie ontvangen? Stuur ons een mail en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Ik ben geïnteresseerd in de Vrienden van Museum W

SCHENKEN, NALATEN of SPONSORING

Elke bijdrage, groot of klein, biedt Museum W de kans te blijven investeren in onze collecties — door het doen van aankopen en restauraties. Maar het verstevigt evenzeer de basis voor het maken van relevante en bijzondere tentoonstellingen of speciale projecten.
Museum W ondersteunen is daarom ook mogelijk in de vorm van een schenking, een nalatenschap of sponsoring.

Binnenkort volgt hier meer informatie over de fiscale aspecten en procedures van (periodiek) schenken en/of nalaten. Wil je nu hierover alvast wat meer weten, dan kun je vrijblijvend met ons contact opnemen.
Ook gaan we graag het gesprek wat we in geval van sponsoring voor elkaar kunnen betekenen. Wij zien je mail met plezier tegemoet.

Interessant! ik stuur een berichtje

ANBI Status

Museum W is juridisch geen aparte rechtspersoon, maar een nevenvestiging van de gemeente en de gemeente is van rechtswege al een ANBI.
Lees er hier meer over.